Tuesday, November 13, 2007

ကမၻာသစ္


သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္စီဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ ကမၻာတစ္ခုပါပဲ၊ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရလိုက္တာဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ကမၻာသစ္တစ္ခု ေပၚထြန္းလာတာပဲျဖစ္တယ္။အၾကီးျမတ္ဆံုးကံေကာင္းျခင္းကေတာ့ အင္မတန္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အပန္းေျဖနားေနရျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္။အားလံုးဟာ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ေနၾကလို႕ အခ်င္းခ်င္းခ်စ္ၾကတယ္။လက္ခံၾကတယ္။တကယ္ေတာ့ ဒီလိုကံေကာင္းျခင္းဟာ အခါတိုင္းၾကံဳႏိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ဟိုးတုန္းကေတာ့ အခုလိုခ်စ္ခင္ေနၾကတ ဲ့ထာ၀ရမိတ္ေဆြဟာ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြေပါ႕။ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ မိုးကုပ္စက္၀ိုင္း ၾကီးက်ယ္ျပန္႕သြားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြ တစ္မ်ိဳးတစ္္ဖံုေျပာင္းလဲသြားေအာင္ သဘာ၀ေလာကၾကီးက သူတို႕တစ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ေလွ်ာက္ရာလမ္းေပၚတင္ပို႔ေပးလိုက္တာပါ။သင့္မိတ္ေဆြအသိုင္းအ၀ိုင္းကို ခ်ဲ႕လိုက္တာနဲ႕ သင့္မွာေပ်ာ္စရာေတြတိုးပြားလာမွာပါ။

No comments: